onsdag 27 april 2011

Award

Jag har fått en Award av Renate med bloggen Rekreasjoner fra roteloftet
Tack så väldigt mycket att du gav mig äran! :)


Awarden ska ges vidare till fem andra bloggare som har mindre än 100 följare. Detta för att man ska uppmärksamma flera av alla fina "små-bloggare". Jag vill gärna ge denna awarden vidare till fem fina bloggar med inspiration av flera olika stilar. 

Först och främst bloggen Holdbart. Det är en blogg med handsydda kläder där miljövänlighet är ledordet. Inspireras vad man kan hitta på med gamla lakan och annan skåpmat :)





4 kommentarer:

  1. Tack så jättemycket. Jag tar den till mig och gömmer den i mitt hjärta. Ha det gott. Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Nej men man tackar för den fina awarden. Tack tack. Nu ska jag titta vidare i din blog!

    SvaraRadera
  3. Gulle Dig!
    Tusen tack för att du skickade en Award till mig!!!!
    Glad jag blir!
    TACK!!!!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  4. Men tack så mycket,vad du är gullig!Blir så glad :) så mycket fint du gör.
    kram Suz

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...