söndag 10 juli 2011

Cool girl

 Fjärde kortet på bloggen med denna stämpel, lite trist, men jag är nöjd med kortet så jag måste visa :) 
Flickan har fått min älskade hörnstämpel från Stempelglede runt sig i lila. Det framgår inte av fotot men bilden med den svarta ramen sitter på 3d-tjep och ger perspektiv till den silvriga ramen bakom.

 Ljuvliga blommor från Magnolia. 

Papperna kommer från Mariposa stack, som har massor med glittriga och glammiga papper, alla med fjärilar. Jag måste verkligen kolla runt på bloggar och få inspiration till hur jag ska använda mina stämplar från Stempelglede. Jag köpte mina hos Ljuva Änglar, som har fantastisk service.

5 kommentarer:

  1. Hej,
    det är bloggtorka hos mig men du har gjort en massa fina kort ser jag! Kul att Seet pea motiven kom till användning :) Jag går på semester imorron, äntligen!
    Ha en skön sommar, kram Karin.

    SvaraRadera
  2. Så lekkert det var:-))
    Skjønner godt at du liker det stemplet. De er skikkelig stilig!!

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt kort, en mycket kul stämpel.
    Ha en skön sommar

    Veronica

    SvaraRadera
  4. Såå cool.... Hörnstämpeln är underbar, med det är ju hela kortet!!

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  5. Åh jag älskar de här Kenny K stämplarna!! Härligt kort!! Tack för titten inne hos mig och välkommen tillbaka :-)
    /Pillan

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...