måndag 17 oktober 2011

Heart and Star Angel

SAM_3966
Denna gång bjuder jag på en ovanlig modell för att vara mig. Jag har använt Nellie Snellen dies för att stansa ut hålet. Lite pilligt men det gick fint…
 Papperna kommer från Pion Design.

SAM_3970
Den underbara lilla Heart and Star Angel. Just denna har jag inte kvar i butiken men resten av hennes söta familj finns där.

SAM_3968
De speciella knopparna med något utvikta blad finns hos Strömstad Scrapbooking.

SAM_3971 SAM_3972










På baksidan brukar jag lämna mitt signum med en personlig stämpel. Nellie Snellen dies passar perfekt.

MISSA INTE BLOGGCANDYN :-)

6 kommentarer:

  1. Jättesött kort :) kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort! :) Har använt min lilla ängel ett par gånger med, den är ju supergullig!

    Mvh Nina

    SvaraRadera
  3. Vilket fint kort och härlig taggömma du skapat... gillar jag mycket!!!
    Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Fint kort som är fint dekorerat. Kram kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...