söndag 30 oktober 2011

Julkort #5

vildastamps_flugsvamp_scrap (4)





















 Detta är mitt andra kort med denna förtjusande stämpel från Vilda, denna gång blev det ett julkort i rött och ljusblått. Bakom stämpel så sitter två utstansade fyrkanter som tillsammans blir en stjärna eller kanske iskristall. Det är gjort med en die från Nellie Snellen som heter Square Lily.

vildastamps_flugsvamp_scrap (5)

Textstämpel (Wishing you the best Christmas ever) kommer från Personal Impression och sitter på ett litet ark som heter Julgran och Ängel. Den hittar du hos Strömstad Scrapbooking. På kanterna har jag tagit lite Crackle Paint. Tycker det passar kanonbra på julkort.




vildastamps_flugsvamp_scrap (6)

vildastamps_flugsvamp
Till detta kort var det första gången jag använde de stora rosorna på 25 mm. Jag kommer definitivt att använda de igen! Bra kvalitet. Högst upp till vänster i blomsterrankan samt på andra sidan svampen sitter två knoppar som heter Halvöppna knoppar. Kul med lite annorlunda modell på knopp.
Bladen är gjorda med Nellie Snellen Floral Punch. Min favvis…

TACK FÖR DENNA GÅNG! //Anna

4 kommentarer:

  1. Åh så fint kort, gillar det jättemycket!!

    SvaraRadera
  2. Ååh så läckert kort, gillar verkligen flugsvampen och knopparna är fantastiskt fina!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så söt kort och stämpel

    Kraaaaaaaaaaam Annneli

    SvaraRadera
  4. et var ju snyggt att anv svampen på julkort ...fräckt
    Vildas Puck

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...