fredag 23 december 2011

Julkort #10

SAM_4444

Hej på er!
Här kommer sista (eller näst sista julkortet) för i år. Det har blivit några på slutet till presentkort. Blir jättefint under granen när de ligger i cellofankuvert.
Hjärtat är en stans från Cheery Lynn Design; Heart to Heart Doily. Helt underbara stansar! Min Cuttelbug är ju sönder så det går inte att köra de vanliga tricken vid skapandet, en och annan utstansad figur har jag dock hittat i gömmorna, bl.a. detta vackra hjärtat i papper från Pion Design. (Gud vad jag älskar min lilla “rulle”, men kanske kanske att det blir en Vagabond som ersättare.)
SAM_4446

Jag tycker verkligen att det går i vågor vad jag hittar på på korten. Nu har det blivit en del målande med Crackle Paint, både vit Picket Fenche och genomskinlig Clear Rock Candy. Det är de två som jag själv tycker är absolut mest användbara färgerna och det är också de som finns i butiken.

SAM_4447
SAM_4450
SAM_4453
God Jul!     Från Anna

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...