fredag 15 juni 2012

Pearl Tilda

 

Detta tycker jag faktiskt blev riktigt rart… Det allra mesta finns hos Strömstad Scrapbooking som ni ju gärna får besöka :)

Erbjudande: Köp 3 stämplar/dies från Magnolia och få ett paket med blommor från Magnolia på köpet.

SAM_5502

Till det här kortet så har jag använt två stämplar som är maskade på varandra. Det är Pearl Tilda och Oyster with pearl från Magnolia. Bilden är målad med Copic Ciao och för att det inte ska blöda så har jag använt mitt favoritpapper som ni hittar här.

SAM_5504

Här syns en blomma från Magnolia och en lyxros 25 mm 2 tone grey blue.

SAM_5505

Finaste lilla stansen! Swirlen, eller vad man ska kalla den, kommer från Cheery Lynn Design och är en miniversion av den populära Fanciful Flourish.

Den heter helt enkelt Mini Fanciful Flourish och lanserades i maj 2012.

SAM_5507

Knopparna heter Hybrid Tea Rose Buds, 2 tone apricot. Den finns i massor med färger hos Strömstad Scrapbooking.

SAM_5508

Bakom bilden är ett nätband. Något som jag har på nästan alla mina kort nuförtiden :) Det säljs i butiken för 10 kr per meter.

SAM_5509

SAM_5510

SAM_5512

Tack för mig! Ha en fin helg :)

Anna

3 kommentarer:

  1. Åhh, vad fint kort du gjort och de stämplarna är ju bara såå fina!!

    SvaraRadera
  2. Supermumsigt kort, vilken söt stämpel och jättesnyggt färglagt! Nätbandet gillar jag skarpt, ett sånt måste minsann slinka ned i varukorgen nästa gång jag shoppar loss! =)

    Önskar dig med en fin helg!

    Kram från Kristina

    SvaraRadera
  3. Fint! Jag tycker att du har lyckats med kortet. :)
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...