söndag 11 november 2012

Rosa och svart!

Idag är det dags att visa mitt allra första alster som jag skapat som designer för Strömstad Scrapbooking! Jag kommer att skapa lite olika typer av alster i mitt uppdrag men jag börjar med ett kort. Ni kommer även i fortsättningen att hitta mina alster på söndagarna. Mina duktiga dt kollegor fyller andra dagar med ljuvliga alster i bloggen så gör till en vana att kika in varje dag!


I butiken hittar ni massor av fina stämplar från olika tillverkare! På mitt kort idag har jag använt Summer flower Tilda från Magolia och en textstämpel från K-Design. Runt mitt stämpelmotiv gjorde jag en rosa ram med Distress Refiller som jag även färglagt med.

Jag gillar att lägga till svart som kontrastfärg. Här har jag svarta fotomattor och sömmar på alla delar och även svart spets som ni hittar i butiken.

Jag älskar verkligen att sätt ihop söta blomcluster! Rosa är en favoritfärg och här har jag verkligen frossat i olika blommor och nyanser av rosa. Ni hittar bland annat en stor tvåfärgad Ros, stor Rosenknopp, Hellebores och Calla.
Alla blommor på mitt kort hittar ni i butiken och även all spets!

Bakom mitt blomcluster har jag en svart tyll rosett. Kolla in vilka vackra och välgjorda blommor! Så skynda in i butiken och botanisera och beställ hem din egen blombukett! Missa inte Sanglerts blommor som är Annas egen blomkollektion i superfina modeller och färger.

Många kramar från Ullis/LillBlomman!

8 kommentarer:

  1. Görsketasnyggt kort!!

    Höstkramen Anns

    SvaraRadera
  2. Så fint kort. Ljuvliga färger.

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt kort och så läckra färger!
    Gillar dina sydda kanter, gillar rosa och svart ihop så häftigt!
    Motivet helt underbart färglagt och blomdekorationerna så fina!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  4. Rosa är alltid rätt! Å kortet är ljuvligt! Älskar detaljen med att stämpla texten som en ram runt motivet och de svarta mattorna. Finns överhängande liftvarning på den fina kortet! :-)
    Kram
    //Cattie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...