söndag 27 januari 2013

Lekfullt och färgstarkt!

Idag har jag en riktigt lekfull och färgstark layout till er. Jag hade så himla läckra blommor på mitt scrapbord som satte färgen till denna sidan. Lila och gult kan ju kännas lite svåra fäger men jag gillar dem massor.
Bakgrunden är uppbyggd på ett lila cardstock som jag lagt Gesso över en Stencil på. Sedan mistade jag loss och lät det rinna en del. Lite vit akrylfärg genom Punchinella och lite doodling sedan var jag klar.

De små tagsen målade jag med lila akrylfärg. Jag har använt massor av läckra blommor från butiken. Hellebores, Orchids och Liljor är några av dem jag använt

Lila, gult och vitt blir otroligt snyggt ihop!

Jag duttar ofta lite Stickles på mina blommor. Bara lite så blir det lite extra lyxigt.

Lite guld finns också på min sida som tas upp fint av det gula.

Många kramar från Ullis/LillBlomman!

2 kommentarer:

  1. Lila och gult är Sååå fint ihop
    Din Lo är verkligen härlig med dessa färger

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  2. Vilken fröjd att titta på denna härliga layout!
    Härliga glada färger och fina dekorationer!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...