fredag 8 mars 2013

Romantisk tag

Hej! Idag visar jag en Merci-chokladask som jag klätt i våriga papper och fäst en tag på!


I tagens hål har jag fäst en bit skir vit spets samt en bit rosa bomullsspets

Såååå härliga blomster! Jag ska försöka sluta tjata, men jag älskar verkligen de vackra julrosorna / helleboresarna! I bakgrunden skymtar bladet "Fern", sen ser vi de smäckra kallorna: Calla Lily- Soft Blue

Missa för allt i världen inte erbjudandet butiken: riktiga fynd att göra!
Erbjudandet gäller t.o.m. 17 mars.

*Kramar*
//Cattie



3 kommentarer:

  1. Härligt snyggt och vilka underbara blommor!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Helt underbart vackert, såå himla snyggt med alla blommorna :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Sååå himlans fin och vilka fantastiska blommor

    Kraaaaaam

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...