söndag 5 maj 2013

Tjej med gulprickig kjol!

Idag blev det en lite ovanligare färgkombination! Men visst blev det läckert med rött och gult! Jag älskar att sitta och plocka fram kombinationer av alla fina blommor som finns i butiken.

Oj! Motivet blev visst lite urblekt när jag fotade av? Men jag har som så ofta lekt med olika dies och jobbat med många olika lager.
Den söta lilla tjejen med den läckra vipp kjolen är från Crafty Sentiments Design.
Prickarna glittrar av gult Stickles.
Bakom blommorna har jag gjort en rosett av vit Tyll.
Det blev en mix av gula, creme och röda blommor. Jag har använt dessa blommor: stor Ros, liten Ros, Sanglert Lily och röd Ros.

Många kramar från Ullis aka LillBlomman!

2 kommentarer:

  1. ÅHH vilket härligt kort, så snyggt med rött och gult.
    Superfin stämpel som är färglagd så fiint.
    SÅå snyggt dekorerad med alla blommorna, ME LIKE!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Hvor flot, dit kort minder mig om min barndom, når jeg farvelage påklædningsdukker var rød og gul mine foretrukne farver. knus morkaren.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...