lördag 1 juni 2013

Den blomstertid nu kommer...

...Eller, ibland känns det inte alls som om den kommer, men skolavslutningar lär ju komma oavsett väder och vind! Jag åtog mig att bidraga med kort till frökens avslutningsblomma och prövade att vika ihop ett sk. ramkort. Lite pilligt, men enkelt och väldigt effektfullt tyckte jag att det blev...

...Den söta Magnoliastämpeln är väldigt lik fröken själv...

En stor härlig tvåtonad blå ros, en gul/vit Puffy Semi Rose Bud, en röd Cherry Blossom och en bedårande blå liten ros vilandes på en bädd av vitt tyll och spetsband...

Mitt favvo-blad Fern funkar till allt!
En ljuv gul Bel Canto / Prima i centrum (på rea i butik just nu!)

Åsså från sidan

Åsså från insidan

Lite blommor är allt som behövs! :-)

Kramar
//Cattiegirl







2 kommentarer:

  1. Så snyggt,en riktig tavla!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart ramkort! Jag gillar färgerna, motivet, dekorationerna...ja allt.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...