söndag 30 juni 2013

Hej då och Tack så hemskt mycket!

Detta är mitt sista inlägg som DT för Strömstad Scrapbooking. Jag har stortrivts med butikens fina utbud och höga kvalitet på produkter! Om jag har jag lyckats inspirera er lite så har mitt uppdrag lyckats och jag blir jätteglad! Anna är en lyhörd och generös DT mamma och jag lämnar henne de bästa vitsorden man kan. Även om jag trivts kände jag nu inför en tredje termin av DT uppdrag att jag vill ge någon annan chansen att få jobba med Anna. Lite nya kreativa ögon och händer skadar aldrig ;) 
Håll utkik efter kommande DT-call!
Så nu vill jag tacka Anna, mina DT kollegor Catharina och Susy och er läsare för en härlig tid! 
STORT tack för att jag har fått förtroendet att husera här i bloggen och hoppas att vi ses även i framtiden!


Mitt sista alster blir en liten GrattisTag.
Här har jag lekt med många olika lager och former. Jag har också fäst en del av delarna på 3d kuddar för ännu mer djup.


Till min lilla Tag har jag använt följande blommor: Vintage Mix, små lila Rosor, Bud Hip Shape Purple mix. Den söta lilla älvan har jag fäst bekom ett fönster.


Ett enkelt knep för att kunna fästa ministickers på lite ojämnt underlag är att först limma dem på en pappersremsa och sedan på underlaget.


Nu vill jag önska er alla en härlig kreativ sommar och kanske ses vi i något annat forum?

STOR kram från Ulrika aka LillBlomman!

2 kommentarer:

  1. Görfint

    Klart man fortsätter följa dej för inte vill man missa några av dina snygga alster

    Ha en underbar sommar du oxå

    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Vad synd att du slutar precis när jag har upptäckt denna blog. Verkligen trevliga och informativa inlägg :-) från din sida.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...