söndag 18 augusti 2013

.:Presentation av DT Kajsan:.

Hej!

Idag kommer mitt allra första inlägg här i Strömstad Scrapbookings blogg.
Jag heter Karin och på nätet hittas jag tätt som oftast som Kajsan.
Det är en stor glädje för mig att få vara här!
Jag älskar blommor och det finns det ju ett minst sagt fantastiskt brett utbud av i shoppen!
 
 
Kort om mig:
Jag bor tillsammans med min sambo och våra två barn i Åkersberga strax norr om Stockhom. 
Jag började scrappa 2004 av en slump faktiskt.
Jag blev medsläpad (ordagrant) till en scrapshop smått motsträvigt och med inställningen: klippa och klistra?! Jo men DET låter ju kul?! *skratt*
Men som så ofta så känner mina vänner mig tydligen bättre än vad jag själv gör. Min vän sa till mig att hon hittat en hobby som nog skulle passa mig perfekt...
Och ja... Nu sitter jag här 9år senare och älskar det lika mycket fortfarande.
Huset vi bor i är numera anpassat med ett scraprum och där inne bor jag rätt mycket när jag får tid över. Här inne finner jag mitt lugn och får tack och lov utlopp för alla idéer jag får -bra som dåliga ;)
 
Stilen varierar, men det jag alltid återkommer till är den romantiska och lite schabbyaktiga stilen.
Jag älskar att prova på nya saker och lära mig nya tekniker.  

Nu hoppas jag bara att jag ska kunna sprida lite glädje och inspiration här inne framöver ;)
Och som start kommer idag ett kort:


 
Till mitt kort har jag använt:
 
och stämpeln heter
 
Hoppas ni alla får en fortsatt fin söndag så ses vi snart igen ;)
Kram från Karin~Kajsan

4 kommentarer:

  1. Hej Karin
    Vilket otroligt fint kort. Snyggt målat och fint dekorerat. Jag gillar verkligen detaljen med hjärtat.
    Kram DT Britt

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! Stor Kram
    /Karin~Kajsan

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...