torsdag 17 oktober 2013

Färglatt höstkort..

Hej,

Torsdag igen och min tur att få visa ett riktigt färgglatt höstkort med London Tilda. Fick sån inspiration från mässan härom helgen. Kanske dock inte så många färger, men i otroligt härliga höstgula/oranga färger som gör i alla fall mig glad, och er också hoppas jag! ;D

 
Den här gången har jag så många kort att visa, då jag verkligen vill framhäva de nya vackra blommorna som Anna tagit hem. Den stora fina gula Vallmon är verkligen en blomma att titta på. Den mäter hela 6 cm i diameter och finns även i färgerna yellow, lilac och baby pink.

 
Jag har verkligen frossat i blommor på det här kortet. Gick liksom igång totalt och kunde inte sluta.. ; ) Jag lade till några Sakura Flowers - 2 tones peach som mäter 35 mm. Även en vit Sakura Flower fick hänga på. Till vänster på kortet, men på höger sida i bild ser ni en stor rosett i cremefärgad spets. Det är så vackert med söta hjärtan på.

 

Här ser ni kortet inuti med fler blommor. Den lilla söta rosen uppe till vänster är en nyhet, 2 tone orange som mäter 15 mm i diameter. Här finns även liljor med tillsammans med lite gröna blad. Den ena liljan är en 2 tone warm yellow och den andra liljan är en 2 tone yellow. Bägge två från Annas egen kollektion World of Sanglert. Bladen är ett ormbunksblad och ett Rosblad.


Slutligen ett litet collage då jag inte kunde sluta fota.. På fotot längst ned till höger hittar ni även tusenskönor i Mix brun/vit tillsammans med rosorna.

Det var allt från mig!
Ha det så bra allesammans!
Kram Britt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...