fredag 20 december 2013

Altrad chokladask...


Nu är julen snart här och jag tänkte visa ett sista alster med julen som tema.
Jag har köpt en Toffifee-ask som jag klätt med papper och dekorerat.
 
Återigen har jag upptäckt några för mig nya nyanser på blommor som jag tycker riktigt mycket om.
Brukar ju matcha blommor och papper men här vet jag inte riktigt hur eller om jag tänkte överhuvudtaget.
Tror jag helt enkelt bara plockade upp några blomnyanser som jag var sugen på att prova.
 

Jag har använt vita spiralstänger som jag tyckte livade upp asken lite. Spiralerna går lätt att böja och fixa till hur man vill och finns i många fina färger. HÄR hittar ni alla spiralerna.
Två bruna liljor Lilies- 2 tone chocolate Brown sitter under spiralerna samt en Rosor 25 mm- Vintage Apricot och Tusenskönor- mix brun/vit.


Över julhälsningen fick det även här sitta en Rosor 25 mm Vintage Apricot.

Har försökt att dekorera ganska sparsamt denna gången. Milda och lugna färger.
 
Hoppas att ni alla får en riktigt mysig jul och gott nytt år.
Varma kramar
//Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...