torsdag 12 december 2013

Kort till blivande pensionär..

Hejsan!

I dag visar jag upp ett nytt beställningskort till en arbetskollega som går i pension vid årsskiftet.
Det är alltid kul när man får ett beställningskort. Man skärper till sig lite och vill liksom göra allt för att få till det där lilla extra. Vet inte om jag lyckades på det här kortet direkt, men jag känner mig nöjd i alla fall.; ) Frontfiguren är Edwin with Derbyhat.


 
Om ni inte redan listat ut det ännu så kan jag avslöja att det är en man som går i pension så därför blev det Edwin som fick huvudrollen. Jag ville egentligen dekorera med mer blommor, men så insåg jag att det skulle bli för "tjejigt" så jag fick plocka bort några.
 
Blommorna till vänster är rosor 10 mm vintage green och 10 mm Vintage mint.
Blommorna till höger består av 30 mm Liljor Cream, Sanglerts egna kollektion och en ros 10 mm vintage beige.  Ni ser också en charm, ankaret i vintagestyle som finns att köpa i en förpackning om 10 st. olika charms för endast 25 kr.  

 
Här syns även det creme färgade bandet crispy.

 
Här är kortet på insidan, dock utan text och gratulationer mm. Därför ser det såklart lite trist ut på bilden. Under den svarta stora fickan på vänster sida ska vi stoppa ner ett presentkort på en resa.
 
Önskar er en härlig torsdag!
Kram Britt

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...