torsdag 9 januari 2014

Inspirationskort i ljuva färger...

Hejsvejs!

Hur har ni det därute med ert pysslande och scrappande?
Hoppas ni har kommit igång ordentligt nu efter alla helger och ledigheter.
För er som inte gjort det hoppas jag kunna få inspirera med ett kort i ljusa färgtoner såsom gul och Cream färger samt orange och inslag av bruna toner.

 
Nere till vänster har jag använt mig av 25 mm Tusensköna Cream och Sakura flowers 2 tone peach samt en 10 mm Ros 2 tone orange. Uppe till höger har jag använt en Cream färgad och en brun Tusensköna. Den bruna kommer från en Mix brun/vit och de hittar ni HÄR.
 
 
Det bruna bandet är ett 30 mm band Crispy som finns i flera färger.
Här syns också det 10 mm Cream färgade spetsbandet som jag har valt att ha vid kanten på några sidor. Tryck HÄR för att komma till Spets/band i E-butiken.
 
Ljuvliga färger
 
 
Närbild på Tilda där hon går i regnet. Tur hon har blommorna omkring sig ; ) *ler*

 
Från tusenskönorna ser ni kanske att det glittrar lite, det är ett band med strasstenar i silver.
 Man klipper helt enkelt av där man så önskar och limmar fast där man tycker det passar.
Jag tyckte det passade bra här. :)
 
Nu vill jag önska er alla en riktigt skön torsdag, snart är det helg igen!
Kram Britt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...