onsdag 27 augusti 2014

Uppskattning i en påse...


En mycket trevlig dam frågade mig för ett tag sen om jag ville ha några spetsar till min korttillverkning.
Jag fick flera lådor och hon ville absolut inte ha något för dem.
 
Ville ändå göra något litet för att visa min uppskattning.
Det blev en dekorerad påse med ett par tags som hon kan ge bort eller använda själv.
 
Påsen är klädd med mönstrat papper och dekorerad med en vintagebild, pärlor och blommor.
 

 
Påsens baksida med rosor och krysantemum.
 

 
 
 

 
En etikett att ha på eventuella julklappar.
Blandat liljor och rosor i bruna nyanser.
 


En grattis tag med blå rosenknoppar och rosor.



Kan undra varför jag inte gör tags eller etiketter oftare. Lite spillbitar och några blommor är ju det enda som behövs :)

Må så gott!

//Primia


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...