onsdag 24 september 2014

Inbjudningskort...

Under en tid har jag gått och funderat på hur jag ska göra inbjudningskort.
De skulle vara gjorda av spillpapper, gärna relativt snabbgjorda och lika men ändå olika.
 
Detta härliga kortet av fina Kajsan gav mig idéer om hur jag skulle gå tillväga.
 
Stansade ut en stomme med hjälp av denna die från Spellbinders. Klädde stommen med en bit spillpapper som också fick bestämma färgtemat på varje kort.
 

 
Korten är ungefär 10x10 cm.


Korten är dekorerade med rosor, rosenknoppar och dekorationsbär och dessa ljuvliga blad.


Här syns några små sweetheart blossom i rosa.


Flerfärgade liljor passar fint i blomserbuketter.


 Ett av korten fick lite höstiga färger, gillar den starkt orange nejlikan.


Detta var allt för mig idag. Tack Kajsan för inspirationen

Kram Primia

2 kommentarer:

  1. I like what you guys are up too. Such clever work and reporting! Carry on the superb works guys I have incorporated you guys to my blogroll. I think it will improve the value of my web site....Best Cardsharing Server

    SvaraRadera
  2. Hur fint som helst! Helt underbara! Kram Karin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...