torsdag 23 oktober 2014

Går all in med blommor i sista inlägget...

Ett kort fullt av blommor i blått, beige och vitt.
 
En stor fin vallmo pryder kortets vänstra hörn och inramas av flera olika blommor.


Tulpaner, liljor och dekorationsbär sticker fram under vallmo blomman.


Här syns de flesta av de blommor jag använt. Rosor och rosenknoppar tillsammans med nejlikor, tulpaner, dekorationsbär och liljor.


Detta kortet kommer att bli mitt sista inlägg som designer åt Strömstad scrapbooking. Känns tråkigt för jag har verkligen stortrivts, men tyvärr räcker inte tiden till längre.

Jag är samtidigt jätteglad att jag fått upp ögonen för så fina produkter som Anna och Strömstad scrapbooking har i sitt sortiment ♥
Jag har stött på vänliga och inspirerande personer  ♥ Karin och Ulrika ♥ hoppas verkligen ni känner hur många fina idéer ni gett mig.

Anna, stort tack för din generositet, goda smak och för förtroendet att få skapa åt en så fin butik.

Tack alla ni för kommentarer och frågor och till alla som kikar in här i bloggen och på fb.

Kramar till er alla♥

//Primia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...