söndag 21 december 2014

.:Julgåvor i flera olika former:.

Hej!
 
Det närmar sig Jul och här hemma fylls dagarna av bak av pepparkakor, julgodis, bullar, bröd och självklart julpyssel från scraprummet.
Jag har jobbat min sista dag för i år och nu väntar jullov med familjen ända fram till 2015.
Det känns oerhört lyxigt ♥
Jag och barnen skapar en hel del tillsammans och just nu ligger fokus på jul och således de gåvor vi tar med oss när vi besöker vänner och familj.
Här kommer ett par av dessa:
After eight ask till mina mamma och pappa till 1:a Advent.
En after eight ask till en kär vän "bara för att"...
Hon gillar vitt och romantiskt... Så jag har skapat en ask hon kan ha till Jul, men som även fungerar över det nya året utan att vara Julig.
Sen kommer vi till de små husen...
Bra till godis, en liten gåva som tex ett smycke eller liknande...
Ja.... Jag gjorde ett par stycken ;)
Dekorationer i form av blommor och bling finns hos Strömsatad Scrapbooking
 
Önskar er alla en riktigt God Jul & ett Gott Nytt År!
 
Kram
♥ Karin~Kajsan ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...