fredag 12 december 2014

PAVILJONG I SNÖSKRUD.

Hej. Nu är det min tur att visa upp vad jag skapat denna vecka. Jag har gjort en paviljong med ett elektriskt värmeljus inuti.
Den här paviljongen har jag skurit ut i min Silhouette Cameo. Tycker den är så himla söt!!
Jag har dekorerat med Rosor, Apple Blossom, Liljor, Rhinestones, Blad, Pins och en text "LOVE". 
Ville ha lite mönster på taket så jag tog och stansade ut några remsor med en Martha Stewart-stans och limmade fast. Dekorerade sen med blommor och blad. Spiralerna har jag gjort av blomstjälkar som jag snurrat runt en smal pinne. Mina pins har jag gjort av en vita pärlor och smala metallpinnar som man använder vid smyckestillverkning. 
Dekorerade gavlarna med liljor och ingången med blåa rosor och rosa Apple Blossom. Längst ner limmade jag fast blå Rhinestones från Inkido. Avslutade med att dutta på snöfärg för att få en vintrig känsla. La in ett elektriskt värmeljus så nu lyser den så fint på mitt skrivbord.

Jag önskar er alla en riktigt mysig lucia imorgon!!

Kram
Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...