fredag 27 mars 2015

.:Ett unikt vikkort:.

Hej!
För första gången har jag nu provat att göra ett vikkort.
På Svartå Scrapträff var en av utmaningarna att göra ett sådant.
Jag fick en idé om att göra ett kort med lite tredimensionellt intryck.
Så jag valde ett ganska rustikt papper för bakgrunden och stansade sen ut fyra fönster på rad som jag sen monterade ovanpå med 3D kuddar.
 
Och såhär blev mitt resultat:
Massor med blommor och knoppar....
Lyckades även klämma in en fjäril eller två ;)
Små ljuva texter som påminner om livet och hur viktigt det är att stanna upp för en stund och lyssna ♥
Önskar er alla en fortsatt underbar fredag och smygskvallrar om ytterligare ett inlägg under morgondagen ;)
 
Och för den som är nyfiken så placerade jag mig som andrapristagare med detta kort ;)
 
Stor kram och fin fredag allihopa!
.:Kram Karin~Kajsan:.

1 kommentar:

  1. Ett underbart vackert kort! Jag tokgillar det! <3 <3 <3

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...